Wednesday 6 June 2012

Super Me !!!

Assalammualaikum wbt

Rindu gila nk blogging. Masa xdak. Mood hilang. Idea lari.
For those yg kenai aku dari dulu, so hampa tau kan aku penah  bertakhta di dunia 'Diari Dhiya'. Miss it :')

Aku tutup DD atas banyak sebab

- lama x update
- kat sana I'm too open about myself and family and friends and other thing.
- aku tutup utk bg ruang pada diri mencari diri aku sebenaq-benaqnya
- sbb aku PRAKTIKAL time tu, internet nan ado ;(

Aku nak kongsi first post aku masa kat DD :')

"Tercetusnya semangat nk menulis ni bukan bru untuk aku. So far aku suka tangguhkan untuk sesuatu yang lain. Mean - study, family. Cuma hadirnya laman blog ini hanya sekadar untuk berkongsi cerita dan suasana hidupku sepanjang tempoh ALLAH pinjamkan umurku ini. Sudah 21 tahun aku hidup dan inilah kali pertama aku berkongsi segalanya. Blog ini hanya pendapatku nur awatif yang ingin sekali menjadi dhiya' sepanjang hidupnya. Maafkan ku andai ada kata yang datang kemudian hari ada yang terhiris kerananya. "I'm human..."

Nice. Aku teriak baca nie, teriak sikit ja la. Now, I'm 24 years old.
I'm still me. Human being. Make mistake. Do forgive.

Aku blog sebab aku suka.
Blog sebab suka menulis .. err menaip mungkin lebih tepat.
Blog sebab nak share sesuatu dgn hampa.

Aku tak blog utk follower :) !

No comments:

Post a Comment