Thursday 7 June 2012

Cemburu Seorang Perempuan

Assalammualaikum wbt

Okay, aku sangat addicted dengan novel nie, thanks to my sis yang beli dan introduce utk baca nie :)
Best sangat best. Ohsem sangat ohsem.

Hampa kena baca dengan perasaan so baru tau feeling yg aku nak cerita nie.
Aku selalu adore semangat si Dhiya' ni. Sangat laaa baik hati dan rasa2 xdak kot dlm dunia serba realiti nie.
Btw, nak tgk kegilaan aku, tgk la email aku pun ada nama Dhiya' kottt. Haha ;)
Try baca, tapi ni novel lama kot .. edaran creative nie. Susah mau cali oo. Limited Edition maybe !!

Selalu nak jadik macam Dhiya'. Susah la.
Tak setabah dia >__<
Tak sebaik dia T__T
Tak jumpa Zikrillah lagiiii ^__^

Menyampah dah la tu ngan statement aku tu. Hehe.
Next aku cerita pasai novel nie na. Tak pun sinopsis jadik la.
I tak teror BM. Dulu SPM dapat A++ ja >__<

Sapapun aku adore dan suka, aku tetap akan end up my day as myself.
The real good of myself.


I’m not perfect & I’m not trying to be. I’m just being me, that’s all that I can do.


Esok Jumaat, let's recite Al-Kahfi. Make time for ALLAH :)
Be good friends. 



No comments:

Post a Comment