Friday 8 June 2012

Sinopsis Cemburu Seorang Perempuan :)



Tidak sulit beristeri dua, Dhiya'... kiranya yang kedua itu ialah dirimu. Kiranya yang kedua itu penuh reda sepertimu... Isteri, di wajahmu ada syurga... yang di dalamnya beralun tenang alirannya dan sesekali aku rindu... namun yang sesekali itu, aku seringnya tidak mampu untuk memenuhinya. Kasih sayang kita ada sempadan yang memisahkan, hingga ruang-ruang intim antara kita... aku lemas sebelum waktunya. Andainya syurga buatmu, lalu aku harus menjadi suami yang bagaimana... selayaknya aku di mana? dan adakah syurga buat suami sepertiku... suami yang sering kali gagal meletakkan keadilan di dalam rumah tangga. Isteri... melamarmu menjadi isteri kedua adakah suatu yang dinamakan kesilapan, bila tatkala kesempurnaanmu menjadikan aku seorang suami yang gagal....

Favourite Quote :

"Persahabatan..ada kasih sayang yang lain, kasih sayang yang lebih daripada keluarga tapi kurang daripada kekasih" 


Rasa tertarik dak hati2 hampa utk baca..?
Kalau rasa nk pinjam novel nie calling2 lah aku .. aku buat sewa.

Love you Lillah guys :)

No comments:

Post a Comment