Saturday, 29 September 2012

Hakikat yang sedih ...

Assalammualaikum wbt

Nak share gambar yg cecomel nie.
Gambaq hakikat remajew sekarang. << bahasa mengikut remaja skrg ~ !

Take note people. This is serious !!


FAKTA sekarang : Pegang tangan pakwe/makwe TUNJUK-TUNJUKKAN, Pegang tangan ibu/ayah SOROK-SOROKKAN. Hmm..


Jangan TERLALU bangga pegang tangan orang yg belum halal untuk kita. 
Tapi berBANGGAlah pegang tangan seorang mak yg menjaga kita dari kecil sampai besar. Yang tentu-tentu halal lagi banyak pahala. :') ♥

Alhamdulillah zaman remaja aku x macam ini. Aku bangga pegang tangan Mak & Ayah ! 
Dan haruslah tanpa rasa malu.

Credit goes to my GBS friend for the doodle and for the quote babe, Bukan Retis !! 
It's super cool !!

Moga kita semua dibawah rahmat dan lindungan ALLAH selamanya ! 

:')

2 comments:

  1. baru bukak blog sendiri.dan baru tgk post ang. haha.welkom3..

    tau xpe,budak skang ni patot contohi kita ni! haha

    ReplyDelete
  2. haha, seb bek beza umoq kita tak byk sgt kan? hehe, tu laa, bangga lak show off kat fb .. huhu ..sedeyh mak tau ! :P

    ReplyDelete